Birželio 14 dieną ISM Vadybos ir ekonomikos universitete įvyko "Verslo žinių" organizuojamas renginys, skirtas rinkodaros profesionalams. Šį kartą pasirinkta tema - "Efektyvi B2B rinkodara", prezentavo du verslo atstovai:
- Audrius Savickas, rinkodaros konsultantas - praktikas, rinkodaros srityje dirbantis 18 metų. Pranešimo tema - "Tyrimo pristatymas: B2B rinkodara klientų akimis."
- Edgaras Rimgaila, „Easting“ logistikos paslaugų įmonių grupės vadovas, kompanijos įkūrėjas ir bendraturtis, 10 metų dirbantis vadovu vienoje iš konkurencingiausių verslo sričių - transporto ir logistikos paslaugų sektoriuje. Pranešimo tema - "UAB "Easting Express" B2B rinkodaros praktika".
Plačiau apie renginį: http://konferencijos.vz.lt/rinkodarininku-pusryciai/
Seminare buvo bandoma atsakyti į klausimus: ar pirkimo sprendimai verslas - verslui srityje yra veikiami emocijų; kiek svarbus prekės ženklo žinomumas, geras produktas ir pats procesas; ar vienodai klientų ir pardavėjų suprantama kokybė, kaina ir greitis.
"Easting" vadovas buvo pakviestas papasakoti, su kokiais iššūkiais įmonių grupė susidūrė verslo pradžioje, tiek atnaujinant prekės ženklus. E.Rimgaila su auditorija pasidalino įžvalgomis, kaip kompanijos viduje keitėsi požiūris į rinkodarą, pozicionavimą ir kokie svarbiausi akcentai dedami planuojant pardavimų ir rinkodaros veiklą.
Dalyvavimas šiame renginyje padėjo dar kartą pažvelgti į nueitą verslo kelią ir įvertinti šiuolaikines B2B marketingo tendencijas.
Dėkojame "Verslo žinioms" ir organizatoriams!
Autorinės nuotraukų teisės priklauso ISM Vadybos ir ekonomikos universitetui.