Terminalo logistikos organizavimo efektyvumas turi didelę reikšmę dalinių krovinių gabenimo grandinėje. Cross-docking tipo terminaluose kroviniai perkraunami į kitas transporto priemones, sandėliuojami, kol organizuojamas krovinių paskirstymas vietiniais ar kitais tarptautiniais maršrutais. Krovinių judėjimas Easting sandėlyje yra itin intensyvus - čia kasdien perkraunama šimtai krovinių įvairiose pakuotėse: dėžutės, paletės, rulonai, įrenginiai ir t.t. Kai vienoje sandėlio pusėje vykdomas prekių nukrovimas ir paskirstymas, kitoje sandėlio pusėje jau vysksta pakrovimas į transportą galutiniam pristatymui.
2008 metais startavę, vystėmės išskirtinai dinamiškai, pasirinkę Europos dalinių krovinių gabenimo koncepciją (2009-2012 m. augimas 1102%).
2014 metais įsikėlėme į modernų, naujos statybos krovinių paskirstymo centrą (cross-docking terminalą).
2016 metais Easting'e startavo NVS krypčių dalinių krovinių logistika.
Jau 2018 metais NVS kryptis pasiekė 10.000 krovinių žymą. Tuo tarpu, Easting Europinės linijos peržengė 50.000 krovinių ribą (bendras rezultatas 2018 metais > 60.000 krovinių per metus).
2019 metų sausio mėnesį dvigubai praplėtėme krovinių paskirstymo centro plotą (cross-docking terminalas). Terminalas yra padalintas į dvi atskiras dalis, kurių kiekvienos procesas yra specializuotas pagal krovinių srauto specifiką.
Praktikoje pasitaiko įvairių gabenimo ir krovinių sandėliavimo paslaugos scenarijų, o ir klientų poreikiai dažnai skiriasi. Todėl Easting'ui būdingu detalios specializacijos principu, paskirstėme krovinių srautus pagal dominuojančias proceso ypatybes:
Easting Terminalas I - procesas, subalansuotas aptarnauti Europinių krovinių srautą.
Easting Terminalas II - procesas, subalansuotas aptarnauti NVS krovinių srautą, įskaitant muitinės sandėlio veiklą.
Easting Terminalas II (NVS srautas) - aptarnauja tranzitinius krovinius, organizuoja jų saugojimą muitinės sandėlyje ir kitas muitinės procedūras.