Dar prieš metus įmonės viduje gimė poreikis sukurti aiškesnę Easting prekės ženklo komunikaciją. Vizualinis identitetas nebuvo vienintelė siekiamybė – norėjome įtvirtinti strateginę kryptį ir „sudrebinti“ savo rinkodarą. Po ilgų prekės ženklo strategijos kūrimo, planavimo ir įgyvendinimo darbų, Easting džiaugiasi galėdami pristatyti naują korporacinį veidą savo darbuotojams, klientams, partneriams ir visai verslo bendruomenei.
Kiekvienas verslas nuolat patiria pokyčių. Mes visuomet siekėme inicijuoti pokyčius patys ir tikime, jog mūsų transformacijos siejasi su veiklos tobulumo siekimu. Easting augo stulbinančiais tempais (2009 - 2012 m. fiksuotas 1102% pardavimo pajamų augimas), įmonė reikšmingai pasikeitė nuo įkūrimo, todėl natūralu, kad stiprėjo noras tobulinti įmonės korporacinį veidą – prekės ženklą. Pirmasis prekinis ženklas buvo sukurtas dar tada, kai prieš 8 metus įmonėje dirbo tik 2 darbuotojai - patys įmonės įkūrėjai. Ir nors veiklos modelio idėja buvo nuosekliai puoselėjama nuo pat pradžių, kompanijos identitetas ir „žinutė“, kurią norėtume transliuoti – dar nebuvo įsisąmoninta. Supratome, kad prekės ženklas turi atspindėti veiklos koncepciją ir vertybes. Be to, turėjome didelį norą išnaudoti sparčiai besikeičiančio pasaulio sukurtas galimybes. Todėl ėmėmės ne tik prekės ženklo, bet ir visos rinkodaros funkcijos reformos.
Naują prekės ženklą padėjo kurti profesionalai, kurių dėka galėjome pažvelgti į save iš šalies, gauti strateginių įžvalgų ir kūrybinių idėjų. Suformuluoti naujo prekės ženklo viziją / misiją / vertybes bei sukurti prekės ženklo architektūrą padėjo viešųjų ryšių ir rinkodaros ekspertas Mindaugas Lapinskas. Prekės ženklo dizainą kūrė vizualinės komunikacijos dizaineris Lukas Ruškys. Esame dėkingi „Verslios Lietuvos“ projektui „BrandLAB“, kurio formate gavome neįtikėtinai daug žinių, ekspertinės pagalbos ir inspiracijų iš projekto dalyvių. Easting visada turėjo aiškų ir išgrynintą verslo modelį, tačiau trūko aiškios ženklodaros, galinčios tą verslo modelį išryškinti. Norėjome įvardinti ir parodyti, kuo kompanija yra išskirtinė ir kokia linkme juda.
Pagrindinis prekės ženklas – EASTING užima centrinę poziciją ir yra kombinuojamas su aiškiais veiklos sritis (produktus ir paslaugas) apibūdinančiais deskriptoriais:
Kuriant naująjį EASTING logotipą sąmoningai buvo atsisakyta sąsajų su senuoju. Tai labai svarbus įmonės atsinaujinimo žingsnis, kurį turėjo iliustruoti ir visiškai naujas vizualinis identitetas. Įmonė žengia į dar aukštesnės kokybės lygmenį. Tam atspindėti buvo pasirinkta labai aiški simbolika. Logotipe įmonės pavadinimas įrėmintas tarp dviejų rodyklių, kurios simbolizuoja veiklos kryptingumą ir tolygų judėjimą tiek pirmyn, tiek atgal. Grįžtamasis judėjimas atspindi įmonės logistikos procesų efektyvumo standartų diegimo strategiją:
„Mes nustatome dalinių krovinių logistikos kainos, tikslumo ir patikimumo standartą, į kurį lygiuojasi Europos logistikos bendrovės.“
Prekės ženklo vizija įtvirtina lyderystės siekimą, nes tam, kad nustatytum standartą, reikia nesižvalgyti į kitus. Įprasmina verslo modelį, nes tam, kad judėti iš karto trimis dimensijomis, reikia turėti stiprų verslo modelį, kuris leidžia pasinaudoti visais privalumais. Įvardija ambiciją, kuri iš pradžių gali pasirodyti labai aukštai iškelta kartele, bet yra labai motyvuojanti. Prekės ženklo misija pagrindžia mūsų istoriją ir viziją. Ji netgi apibrėžia įmonės strategiją, nurodydama prioritetines kryptis:
- „Specializuojamės, todėl turime nušlifuotus procesus, užtikrinančius patikimumą“;
- „Nuosekliai vystome tikslines rinkas, todėl turime srautą ir galime užtikrinti geriausius terminus“;
- „Mastas ir specializacija suteikia galimybę organizuoti logistiką žemais kaštais“.
Atsinaujinome, nors tikime, kad kompanijos pamatas jau buvo tvirtas – tai individualios partnerystės dvasia, bendros vertybės, unikali organizacinė kultūra. Siekiame kurti efektyvias darbo vietas, pridėtinės vertės apimtimi prilygstančias geriausiai pasaulinei praktikai. Džiaugiamės ir didžiuojamės kompanijos pasiekimais, darbuotojų, klientų ir partnerių sėkmės istorijomis. Nauja ženklodara mums tarsi ambicingas žvilgsnis į priekį – užprogramuota sėkmė.