Vienas iš Easting draugų - "Versli Lietuva". Bendradarbiavimo su šia organizacija dėka dalyvavome "BrandLab" projekte.
Kaip savo svetainėje pateikia "Versli Lietuva", „BrandLAB“ projekto tikslas – suteikti kritiškai būtinas žinias apie prekės ženklo kūrimą ir vystymą, sudaryti galimybes projekto metu dalyviams susikurti (arba atsinaujinti) prekės ženklo koncepciją ir prekės ženklo vizualizaciją. Lietuvos eksportuotojai turi didžiulį potencialą savo kuriama produkcija ir teikiamomis paslaugomis pasiekti naujas rinkas, auginti pajamas, tačiau tai išnaudoti dažnai sutrukdo nepakankamai stiprus prekės ženklas. Be šio esminio elemento produktai neperteikia savo tikrojo žavesio bei neįsitvirtina vartotojų mąstysenoje, nesukuria papildomos pridėtinės vertės". Šio projekto rezultatas - atnaujinta Easting rinkodaros ir ženklodaros strategija. Apie kompanijos pokyčius ir projekto idėją, apie tai, kodėl prekės ženklo keitimas gali būti svarbus visos kompanijos strateginis elementas, "Versli Lietuva" dalinosi savo internetinėje svetainėje ir savaitiniame naujienlaiškyje, straipsnį galite perskaityti šioje nuorodoje:
Esame dėkingi projektui "BrandLAB", kurio formate gavome neįtikėtinai daug žinių, ekspertinės pagalbos ir inspiracijų iš projekto dalyvių.
Su Jumis kuriame ateities verslą!