Jūs esate čia

4 patarimai – Kaip apsisaugoti nuo dalinio krovinio pažeidimų?

Patarimas Nr.1  

Pasitarkite dėl krovinio pakuotės tinkamumo.

Transportuojant vibracijos ir natūralios apkrovos yra neišvengiamos.
Siuntos turinio apsauga nuo įprastinių transportavimo pavojų didžiąja dalimi priklauso nuo pakuotės tinkamumo.
 
Už tinkamą pakuotę visada yra atsakingas krovinio siuntėjas.
Jei pats esate krovinio siuntėjas – pasitarkite dėl pakavimo tinkamumo su transporto specialistu.
Jei užsakote krovinį kaip gavėjas – pasidomėkite kaip siuntėjas ketina supakuoti jūsų krovinį.
 
Keletas netinkamo pakavimo pavyzdžių, kurie gali lemti krovinio pažeidimus:
 
  • Pakuotės sukrautos viena ant kitos, neatlaiko viršuje esančių pakuočių statinio spaudimo.
  • Pakuotės vidus neužpildytas pakavimo medžiaga, daiktai juda bei liečiasi vienas su kitu.
  • Išorinis pakavimas neatlaiko įstrižinio kritimo iš ~80 cm aukščio.
  • Ritinio ar vamzdžio pavidalo siuntos neturi vidinio ašinio įdėklo.
  • Didelės siuntos pateikiamos be palaikančios rėmo konstrukcijos, apvyniotos tik plėvele ir pan.
  • Korpusiniai baldai (komodos, spintos, lovos) yra neišrinkti į atskiras dalis ir nesupakuoti į atskiras pakuotes, kurios būtų užpildytos pakavimo medžiaga.
 

Patarimas Nr.2

Jei jūsų prekės yra jautrios perkrovimams – pasidomėkite koks gabenimo būdas bus taikomas?

Transportuojant dalinius krovinius dažniausiai taikomi bent du perkrovimai.
Pirmas perkrovimas – išsiuntimo šalyje, konsoliduojant krovinius terminale.
Antras – paskirties šalyje, išskirstant krovinius terminale. Perkrovimų taškų gali būti ir daugiau nei du, priklausomai nuo logistikos sprendimo.
 
Tačiau iš anksto žinant prekių pobūdį, įmanoma perkrovimų skaičių sumažinti iki vieno arba išvis eliminuoti.
Tai daroma tiesiogiai pasikraunant arba/ir tiesiogiai pristatant su ta pačia transporto priemone.
Toks transportavimo būdas yra taikomas, kai prekės yra ypatingai jautrios perkrovimams.
 
 

Patarimas Nr.3

Pasitikslinkite ar transporto įmonė turi panašių prekių gabenimo patirtį?

Skirtingų prekių kombinavimas transporto priemonėje – „dalinukų“ gabenimo esmė.
Todėl dalinių krovinių profesionalai susipažinę su įvairiausių siuntų specifika bei rizikomis.
 
Pradėdami bendradarbiavimą su transporto įmone įvardinkite ne tik krovinio parametrus, bet ir prekių pobūdį. Pasiteiraukite – Kokios pagrindinės rizikos gabenant tokias prekes?
 
 

Patarimas Nr.4

Įvertinkite krovinio draudimo galimybę.

Vežėjo atsakomybė, kitaip vadinama CMR draudimu* yra ribojama fiksuota verte už kovinio bruto kilogramą**. Paprastai tariant, jūsų prekių vertė gali būti didesnė nei padengia standartinė vežėjo atsakomybė. Todėl visuomet verta apsvarstyti krovinių draudimo apsaugą, kuri galioja pilna krovinio verte.
 
Kroviniai apdraudžiami nuo sugadinimo, sunaikinimo ir vagystės transportavimo metu. Krovinių draudimo apsauga galioja ir tarpinio sandėliavimo metu.  Beto, draudikas padengia papildomas išlaidas, atsiradusias žalos atveju, susijusias su krovinio gelbėjimu, papildomu sandėliavimu ar perkrovimu.
 
Nedraudžiant krovinių draudimu, galioja standartinė vežėjų ir ekspeditorių atsakomybė, kuri yra apribota.
 
*Vežėjo atsakomybę reglamentuoja CMR konvencija, priimta 1956 m., Ženevoje.
**8,33 SDR – piniginis ekvivalentas, kurio indeksą nustato Tarptautinis valiutos fondas.
 

Susisiekite

Reikia patarimo?

Tarptautinis gabenimas? Muitinės paslaugos? Krovinių distribucija?

Parinksime dalinių krovinių logistikos sprendimą pagal Jūsų specifinius poreikius.

Darbo valandomis į užklausas atsakome operatyviai, dažniausiai per 1 valandą (darbo metu).

Ieva Šlepikienė

Easting pardavimų vadovė