Patarimas Nr.1 – Sutrumpinkite dalinio krovinio logistikos grandinę.
Yra bent du logistikos grandinės etapai, kurių įmanoma išvengti (ir taip sumažinti gabenimo kainą):
Pirmas – susitarti su prekių gamintoju/tiekėju, kad jie patys pristatytų prekes į vežėjo terminalą išsiuntimo šalyje.
Antras – patiems pasiimti prekes iš vežėjo terminalo Vilniuje.
Patarimas Nr.2 – Kainos užklausoje konkrečiai įvardinkite ir prekių apibūdinimą.
Tipiškai, transportavimo kainos užklausoje nurodomi tik pagrindiniai pakuotės parametrai (matmenys ir svoris).
Standartinė informacija apie pakuotę gali būti nepakankama, siekiant preciziškai įvertinti krovinio charakteristikas.
Skirtingų prekių kombinavimas transporto priemonėje – „dalinukų“ konsolidacijos esmė.
Dažnu atveju, prekių specifika (pvz.: šviestuvai; korpusiniai baldai; minkšti baldai) būna svarbus parametras vertinant gabenimo savikainą.
Patarimas Nr.3 – Pasitarkite su vežėju dėl dalinio krovinio supakavimo pobūdžio.
Prekių supakavimo pobūdis gali įtakoti dalinuko gabenimo savikainą.
Pvz. prekių gabenimo dežutėse savikaina gali būti žemesnė, nei tų pačių dėžučių gabenimas sukrovus ant padėklų.
Maža to, dažnas klientas sumoka papildomai gamintojui/tiekėjui, kad dėžutės būtų sukrautos ant padėklų.
Kartais gabenimo ant padėklų atsisakyti negalima dėl prekių pobūdžio.
Todėl dalinių krovinių profesionalai padės įvertinti situaciją, rizikas ir patars – koks gabenimo būdas yra palankiausias? Ir ar galima taupyti gabenimo kaštus?
Patarimas Nr.4 – Įvardinkite metinį savo krovinių srautą.
Jei turite nuolatinį pasikartojančių gabenimų srautą – pasidalinkite šia informacija su vežėju.
Dalinių krovinių konsolidacijos efektyvumas priklauso nuo užsakymų mąsto, todėl užtikrintų užsakymų srautas yra labai vertingas.
Atsižvelgiant į gabenimų reguliarumą, realu suderinti palankesnę kainodarą.